Black Ops Cold War’s scorestreak forklaret
Hvis du har spillet Call of Duty: Black Ops Cold War alpha (du godeste en lang titel), så har du uden tvivl oplevet det nye scorestreak system. Har du spillet både alphaen og nu også betaen, har du muligvis også opdaget scorestreak opdateringen. Hvis du er forvirret over hvordan scorestreak multiplier’en virker, så frygt ikke – du er ikke alene! Skaberne bag, har rystet posen og ændret på pointene du får pr kill, score pr kill tiers og mere. Gudskelov findes der en ting der hedder YouTube, og her har YouTuberen Xclusive Ace lavet en gennemgang af scorestreak opdateringen. Herunder kan du desuden se vores simple gennemgang af opdateringen.
Sådan ser det ud
Det første man ligger mærke til er at score pr kill multiplieren er forandret fra alpha til betaversionen, således:
Dernæst kan man se at de såkaldte score requirements er blevet lavet om imellem alpha og betaversionen. Over hele linjen er score requirements steget, lige på nær én, nemlig napalm. Det er endda en ret markant stigning.
Sidst men ikke mindst er der også et overblik over hvor mange kills (killstreak) en spiller skal bruge for at kunne kalde de forskellige streaks, samt selvfølgelig hvordan det ser anderledes ud fra alpha til betaversionen. Det er især et stort hop for mange af de senere streaks i betaen.
Da det jo blot er betaen vil der naturligvis blive flere scorestreaks i det færdige spil, og kigger man på de justeringer der er blevet lavet indtil videre, skal vi nok ikke blive overraskede hvis værdierne for de forskellige scorestreakelementer ændrer sig igennem spillets levetid. De prøver trods alt at skabe så balanceret et gameplay som muligt.
Er du ikke en af de heldige der kan spille spillet på PS4, så frygt ej, for betaen bliver tilgængelig på Xbox og PC i denne uge! Er du dog ikke helt færdig med at spille Modern Warfare eller Warzone, så kan vi glæde dig med at der netop er landet en ny patch som du ikke vil gå glip af!